#14

ʟᴇ ʟᴜᴅᴀʀɪᴄᴀ ᴍᴀʟᴇɴᴀ
sᴛᴏ sɪ ᴘᴏsᴀsᴀᴠɪʟᴀ?
ʟᴜᴅᴀʀɪᴄᴀ sᴀʀᴇɴᴀ
sᴋʀᴏᴢ sɪ ᴘᴏʙᴜᴅᴀʟɪʟᴀ
sᴀᴍᴏ ʙɪ sᴇ ᴋʀᴇsᴀʟᴀ
ғʟɪsᴋᴀʟᴀ ɪ ʜᴇғᴛᴀʟᴀ
sᴀᴍᴏ ʙɪ sᴇ ʙʟᴇᴋᴀʟᴀ
ᴘᴜsɪʟᴀ ɪ ʀᴏʟᴀʟᴀ
ʙᴜᴋᴀʀᴇ ᴘʀɪᴘᴀʟᴊɪᴠᴀʟᴀ
ᴏ ʟᴜᴅᴀʀᴏ ʙᴇᴢᴏʙʀᴇᴢɴᴀ
sᴛᴏ sɪ ᴛᴀᴋᴏ ʙᴏʟᴇsɴᴀ
ᴘᴏᴠᴏᴅʟᴊɪᴠᴀ ɪ ᴘᴏʜʟᴇᴘɴᴀ
sᴠᴇɢᴀ ᴢᴇʟᴊɴᴀ
ᴢᴇʟᴊɴɪᴄᴀ

Prije godinu dana u ovom sam bila.Prije godinu dana evo sta sam razmisljala i danas kao nekim prirodnim alarmom dosle su mi same misli,neke slicne ovima,da podivljam i da se razuzdam.
Prije godinu sve je bilo drugacije,da drugacije vise i ne moze,a opet moja luda glava ostavila neke slike da se hrani kad je prebaci.
Npr kao sad
Jutros samo ustala,a ustajem svako dva sata i manje,lezala sam i razmisljala o tome kako se za par mjeseci zivot moze drasticno okrenuti,na dobro,a isto tako i na lose.
Moram priznati da sam postala poprilicno i zeljna ikakvih sexualnih radnji,toliko da ne mogu biti specificna vec daaaaj ista…
Jos uvijek se oporavljam,jos uvijek mi konci nisu izasli tako da ne smijem ni pocinjati,a bj meni osobno nije nista vise od igre i pruzanja zadovoljstva.
Hocu Ja da se Mene zadovolji!
Jutros sam se sjetila bila i onog mog malog mladog najmladjeg i bobanja,sad kad malo bolje razmislim mislim da sam momka sokirala i frapirala.Mislim da sam pretjerala,mogla sam ga malo bar postediti.
Na svasta sam nesto jutros pomislila,tokom dana sam se i smirila i evo sad imala minutu odmora i opet na hranjenje,presvlacenje i ostalo.
Moram priznati da volim biti mama.

Peace out
Shigmignig

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

7 komentara

Komentariši