#28

#stonerslife

Evo me sjedim u boravku,AJ spava kraj mene na svojoj plavoj dekici koja na sebi ima male polarne medvjede sto imaju crveni sal,preslatko,a CoVek je napokon dobio nazad svoj madrac i anatomski jastuk jer ga boli vrat vec par godina.Sad sam u wcu stojala u bideu i pusila topa kroz mali prozorcic,slusala kisu kako pada i svako malo osluskivala cuje li se ovo moje malo cedo.Sve je mirno,fala Bogu.
Inace pusimo ispred kuce ili u kotlovnici,jedino u wcu cigare ujutro,inace je pravilo sve poslije hodnika je nepusacka zona i fakat se pridrzavamo niko nije prekrsio pravilo.Nocas sam ja to uvela pusenje na prozoru jer je neki sarplaninac (ne nuzno bas da je sarplaninac ali neki cupavi sivkasto crni ogroman pas je pusten nocas i bojim se da cd doci kod Pase pa ne smijem izaci ispred.Sami ulaz nam je totalno prilagodjen pusacima,stolica da mozes odmoriti i pepeljera,cak i sibice u slucaju da upaljac prestane raditi.
Ma full oprema totalno.A sto sam isto primijetila da ljudi,hajmo reci mi ovi pravo stoneri sto puse godinama svaki dan,pravo moraju imati svoju opremicu.Prvenstveno to podrazumjeva budove u tegli ili vakumskoj vrecici,nekoliko njih nekad manje nekad vise zavisi kako kad,mrvilicu vecinom metalnu jer one plasticne se prefucaju vremenom,pa obavezno (osim ako nisi i spravar pa imas bongove,pajpove,boove,il se pucaj na kantu i sl.) rizle to varira kako ko voli,od obicni do smedji ili one sto se razmotavaju na metre,pa s flopom aka kartonom il bez.
Onda dalje to mogu biti vaga koja kontrolise ispusenu kolicinu vutre ja smatram da je stvarno korisna,pa isto tako podloga moze biti neka tacna,tanjir,bilo kakva ravna povrsina koju bi mogla koristiti za rolanje.CoVeku je dugo bila gramafonska ploca Bob Marley,pa stakleni neki oval koji je Birka razbila prije par mjeseci i sad je to drvena tacna,prejaka,raw.
Neko ima makaze,kod sprava cackalica fiseka,i neizostavne cigsare eventualno duhan jer realno malo se kod nas puse cistaci.Mogu ih s vremena na vrijeme ako je neka posebna prilika,ali za ovako daily mjesamo svi,lets be honest,bar vecina.
Na foxu Magbeth film,onaj plavi glumac Michael something,gledala sam davno njegov neki dramaticni film kad on vara curu za njenom cerkom.Dobar film moram priznati,mislim cak da je neki festivalac.
Danas su nam neki gosti trebali doci medjutim nisu zbog potresa i kad smo kod toga moram reci da nam je to samo opomena i milost i da sto prije trebamo skontati,ja prva pa na dalje.Ja sam danas Boga mi osjetila i to dobrane odmah pisala CoVeku i on za par min dosao pa mi je bilo lakse.Cula se isto mamom,pa rodbinom iz zagreba,kasnije sam vidjela da su striko i mracni covjek (od tetke sin ali tako ga nazvaju jer je teski gejmer i jedva da izlazi iz sobe) chekirali na fb da su na sigurnom.
Nesto sam se raspisala nocas,a moram priznati fino mi.Odmaram u ovoj tisini i leskarenju.
Danas sam cistila malo,sutra planiram zavrsiti.Najavili su nam se i Peg i njen dragi mada nije potvrdjeno vidjet ce kako mognu.Sad cu jos malo odmarati pa ici sprziti ostatak i taman ce vrijeme da nahranim gospodina Ozbiljku,a kad krenem pusiti pripremiti vodu da se hladi.Sinoc sam premalo spavala,tj nikako zaspali smo jutros oko osam.

Peace out
Shigmignig

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

4 komentara

  1. 🙂 najbolji drugari su mi vise od pola zivota stoneri, i bas tako, metalna mrvilica, vagica, razni papirici, teglice ili kesice. meni povremenom duvacu stoji shtek dugo u metalnoj konzervi od bombona, zajedno sa rizlama, i lulom, ovisno da li sam raspolozen za dimic prije kreveta ili dzoju poslje stresnog radnog dana.

  2. Ma vjeruj da bi ga u huji I zaklala I zapalila ali ga opet ne posudjujem @Riss
    A sto se stonera tice pravo znaju to ljudi koji znaju te stvari..da nisu one vocne bombone sto majke dijele unucadima,bez omota,pobrasnjenje prefinee jedne od drazih mi def @crystalmeth

Komentariši