#26

#nikadzavrsenipostovi

Evo jos jedno random javljanje dok se ima vremena i dok sjedim u kotlovnici pusim cekam da se vatra razgori.Nemam bas puno za zapisati,nista bitno se nije desilo.
Moj djecak i ja se druzimo svaki dan i svaki dan se bolje upoznajemo.Ima neki plac histericni za koji znam da je normalno da bebe placu,ali tacno sumnjam da je ovo neko hujljivo plakanje,ono dramaticno kakvo sam ja imala.Sad razumijem mamu u jos jednom segmentu vise,slusati bebin plac ne mozes da ne reagujes.I onda kad ga uzmem napravi tuznu facu kao da ga nisam drzala trista godina…

Ovo je pisano prije nekoliko dana pa nisam zavrsila..

Sad evo sjedim ispred ulaznih vrata i pusim.Vec nekoliko puta sam u kasne sate chillala bas ovdje ispred vrata posto sad ne pusimo nikako u kuci onda smo se oboje prebacili van.
Juce bili na nekoj svadbici..

Peace out
Shigmignig

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

4 komentara

Komentariši