#23

ON:Mmmm…
ON:Mmm..Haj vamo
(tapse rukom po sjedalu,mami me sebi)
ONA:A necu
ON:A haaaj
(slatkasto se smije,namiguje)
ONA:Ma necu
ON:Haj samo malo
ONA:Ma ni malo
ON:Haj trun
ONA:Ma ni trun
(odlucno odgovaram,zelim da zvucim odbojno i odvratno)
ON:A sto
ONA:A zato
ON:A zasto zato
ONA:Pa zato
ON:Sad kao nesto neces
ON:Haj znam da bi vol’la
(vidim ne shvata me ni malo ozbiljno,podjebava izmedju redova)
ONA:Ne bi
ON:Haj znam da bi
ONA:Ne bi ozbiljno
ON:Haj onda neozbiljno
(podbaci mi pokusaj slatkoce pod noge,spetlja se i pade)
ONA:Ma nikako
(povuce me za noge,sebi blize,zarobi mi noge svojim nogama,ja se izmicem,gotovo da se otimam)
ONA:De pusti me
ON:Necu
ONA:Dee
ON:Necu
ONA:Haj ozbiljno pusti me
ON:Ama necu
(guram ga nogama,izmicem se njegovim rukama)
ONA:Dee molim te pusti me
ON:Kazem ti necu
(uozbiljim se maksimalno,zauzimam stav)
ONA:Pu-sti me!
ON:Nee-cuu
(trgnem se jace,odmaknem se i prekrstim ruke,zelim otici)
ONA:Kad ti kazem pusti me,onda me pusti
(ozbiljnog namrstenog lica,ljutitim pogledom stezuci sake)
ON:Dolazi ovamo
ONA:Necu
(fiksira mi vilicu,zgraba me za ruku i stisce)
ON:Dolazi kad ti kazem,ne zajebavam se
ON:Kad kazem da dodjes dolazi
ON:Nema price
(strah i sram me pucaju,oci mi se pune suzama,boli me ruka)
ONA:Nemoj molim te
ON:Hocu
ONA:Nemoj sramota me
ON:Hocu,briga me
(krenem se otimati,bjezim jer mi druge nema i opet fiksirana vilica,povuce me za kosu,unio mi se u facu)
ON:Nema bjezati od mene
(suza mi se skortlja niz njegovu ruku on na to liznu ruku i nasmija se poremeceno)
ON:Neces ti nidje
ONA:De covjece
ONA:Pusti me samo
ON:Ne
(stisnu me jos jace,plesnu blago nekoliko puta po usnama)
ON:Ista si ja neces nikud
(nastavili smo sjediti,ja uplakana i vidno sjebana,on drogirano nasmijan zadovoljan,ocajnicki zelim otici)

Jedna od scena..A kad sam vec tu da pitam..novi nacin pisanja?
How do yall like it?
Imam jednu ideju u vezi s ovim,treba mi vremena da je razlozim pa opet slozim,ali imam nesto..

Peace out
Shigmignig

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

3 komentara

Komentariši