#18

#𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛𝚑𝚘𝚘𝚍
Evo jedno javljanje dok se ima vremena.Dok mi moj druskan pruskan spava,milion nadimaka za njega imam,ja sam isla vidjeti vatru i nadam se da ce se razgoriti jer je bas hladno,i ako uspijem ispisati sta mi je na dusi.
Evo kao da zna poceo se miguljiti i stenjkati pa ga moram malo pomaziti da nastavi spavati.
Mali kradljo mamin,ukrao mi sve moje.Ukrao mi srce,ukrao mi dusu,ukrao mi tugu i slobodno vrijeme,cak i jastuk mali hapsio je sebi pa ga mamita ljuljuska i geguska da nastavi spavuskati.
Ukrao mi pogled pa samo malo lice gledam,i njuh pa samo njega mirisim.Ukrao mi zivot moj,predajem ga draga srca samo da ovo malo bice imam kraj sebe.
Bila mi je danas moja Peg,moja sestra,kuma,prijateljica,all in one.Navratila iz bolnice samo kratko..

𝙵𝚎𝚠 𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛…

Naravno da nisam zavrsila ovaj post,ali evo nadam se da cu sad..
Kako dani prolaze lakse je i sladje je.Moj nekadasnji san u komadu od 10-12 sati sad je samo pusta zelja,i onaj od 2 sata mi bude zlatan hah..
Vec sam 67 pala na 57 kila i nadam se da cu zadrzati bar ovo sto je ostalo,samo da se ne vratim na vjecni 47 koje imam od osnovne skole.
Mlijeka vise nemam za dojenje,dzaba trubice,dzaba izdajalice,dzaba sok od jabuke i caj komorac kad vise nema,nema.Pokusala sam ga navuci,ali koliko god navlacila jednostavno ga vise nema.To mi je bas zao i krivo jer sam htjela biti ta dojilja sto ga doji godinama,ali Boze moj,ako nema ne mogu ga izmisliti.Sad se sopa aptamilom i svaki dan je tezi,hvala Bogu dragom.
S obzirom da vise ne dojim pocela sam piti kafu i pusiti,malo po malo.
Priznajem nije to nesto za pohvaliti se,ali iskreno bas mi je psihicki potrebno.
Priznajem jos jednu stvar,jednu noc kad smo CoVek i ja bili sami pitala sam ga da zachilla i prvo je bilo ne,medjutim morala sam da popusim,kako bi zasluzila da ispusim.Jesam!
Na kraju mi je srolao malog topica,cuvao bebu,a ja vani pusila i snimala curama pa smo se presmijale i ispricale,malo odahla mozgom.Na kraju kad sam usla u kucu i pogledala ovo svoje malo cedo tek sam se zaljubila i shvatila koliko je to malo bice meni bitno i prebitno.Samo sam ga mazila i ljubila,na kraju nije zaspao do dva pa sam morala malo potegnuti snagu i izdrzati,ali za njega vrijedi pa nije ni tesko.
Sad je uskoro i vrijeme hranjenja pa cu morati skratiti post.Vodu sam prokuhala,flasu oprala,krevet namjestila,nes popila,vatru provjerila i drva nanijela sad jos da ga nahranim i malo odmorim ako bude spavao.
Za Bozic planiram kuci,moja Peg se udaje.Ne planira imati nikakvu svadbu,nije to nas fazon nikako,a i skoro joj je tetak umro pa svakako nije vrijeme za slavlje.Tako da planiram samo otici kuci na dan i noc,mama da pricuva AJa,ja da kumujem,izdruzim se i kuci nazad na mamovanje.
Idem pripremati hranu

Peace out
Shigmignig

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

Komentariši