#15

#𝕄𝕆𝕋ℍ𝔼ℝℍ𝕆𝕆𝔻

U novom hoodu I novom moodu.
Ocepila se u meni ona moja zelja da pisem,da se ispovjedam,pripovjedam I zanovjetam.Ocepilo se u meni ono da kazem kako mi je,sta radim I kako provodim dane.
To radim kad sam nezadovoljna I kad me nesto muci i boci,a uvijek je to nesto.Nekad manje pa istrpim da ne pisem,a nekad se gomila vise vremenski pa sve istresem na jednu hrpu.
Sad trenutno je nezadovoljstvo iznutra kad pocinjem da preuspitujem svoje odabire u zivotu I pitam se da li sam nesto mogla bolje i pametnije.
Odgovor je JESAM.
I smatram da se uvijek moze bolje i pametnije,da sam prije vise razmisljala ne bih sad premisljala.
Sad kad sam postala mama,tek sad razumijem mamine rijeci I upozorenja I sve ono sto sam mislila da pretjeruje,da me na neki nacin strasi,vidim da je bila u pravu i da je tad htjela da sprijeci moje razmisljanje koje mi je tek sad doslo u glavu.
Sva upozorenja tipa “za koga se udati”,”kome roditi”,”kome noge siriti” sve to je imalo puno dublju pozadinsku pricu o kojoj moja luda glava nije razmisljala kad je trebala.
Isto tako sam shvatila da je moj zivot bio predivan,a zbog toga mi je sad teze spustiti standarde I pomiriti se s tim da vise nikad nece biti onako lako na sta sam navikla I da od sad sve moram dobiti teskom mukom,jer sam mucno odabrala.
Sad mi se i spava,voljela bih da odmaram.

Cak I jesam malo odmorila,ne vjerujem da sam zaspala ali sam odmorila,ubila oko kako kazu.
Moja bebica,moj AJ spava,doduse sad se koprca uskoro cu ga I presvlaciti.Molim Boga da mi bude ziv I zdrav,da me postuje I slusa,da ja njega razumijem I da imamo odnos kakav ima mama sa mojim bratom.Amin
Jos sam nesto htjela ispisati I kako sam to malo ubila oko izaslo mi iz glave I sad ne znam sta sam htjela.Sinoc sam se malo namucila,doduse kako sam dosla iz bolnice ni jednu noc nisam spavala kao prije sto je sasvim normalno kad imas malu bebu.Ustajem svako sat,dva pravim flasu,hranim,svako drugo hranjenje presvlacim u tom eto jutra i nema vise nastavljanja.
Voljela bih da CoVek vise razumije ulogu majke,on koji je odrastao samo s njom,voljela bih da mi vise pomogne,da se vise zalaze.Uskoci on I sad kad treba,ide u trgovinu,nekad pravi flasicu,navece se probudi pogleda I nastavi.Ne znam jel inace tate ne sudjeluju (moj nije) ili je to individualno??
Jos uvijek ga nije ni jednom nahranio ni presvukao,a uskoro ce mu mjesec dana.Jel pretjerujem ja ili on?
De ozbiljno ljudi,nek mi neko kaze je li ocekujem previse ili je normalno da su iskljuceni??

Peace out
Shigmignig

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

Komentariši