#10

𝙲𝚑-𝚌𝚑-𝚌𝚑-𝚌𝚑𝚒𝚕𝚕𝚎𝚗

Chill is so far my num one word

No doubt

Odavno nisam ustala ranije i bila sama u tisini sa svojim mislima.

Ustala sam pred pet I nastavila lezati do pola sest kad mi je zazvonio alarm I tad sam pravo ustala iz kreveta.
Nisam ni mogla uhvatiti kvalitetan san,vec mjesecima ne mogu.
Bas sinoc nesto razmisljam kako je ruzno buditi se umoran I skrsen,rastezati se da te grcevi hvataju,okretati uz ledjne bolove,izmoren.
Odavno nisam zaspala I da sam se probudila ono sva fresh i poletna da imam osjecaj da cu se ispaliti u zrak od lakoce tijela,sad je to fokovsko geganje.
Najgori mi je osjecaj ovo zarenje stopala,ljudi moji ja prste ne mogu savijati bez da osjecam da ce prsnuti.
Najblize ovom je kobasica u ovitku,da me bocnes cini mi se da bih se raspukla.
*ovo je bilo juce ujutro prije matematike*

Isplatilo mi se ustati ranije i ponoviti sve,uz to pojesti jedno pola kile grozdja,pa malo zmirkati u tisini..isplatilo se definitivno.
Fala dragom Bogu NAPOKON sam polozila matematiku,koji vucem preeeedugo i eto juce sam je polozila sa stomakom do zuba.
Moj Ritko polaze sa mamom,ide mamom na ispite haha
Poslije toga sam otisla kolegicama sa faxa na kafu,pa onda otisle jesti i onda smo kuci,dosla sam nesto ranije nego sto bi inace i odmah sam Birku pustila vani da se malo sunca na stepenicama.Uziva biti ispred vrata,pogotovo kad sunce ugrije a ona se pruzi onako pirgasta.
Hahaha,fun scene jednu noc,onako vise predvece,pricamo mi sa komsinicom,doduse zali se ona kako su migranti naselili kucu iza nasih i kako ih ima preko 30,kako je ona jednog uhvatila u basci kako bere grozdje i sad posto je tu noc sama kod kuce ne zna sama da li da zove policiju ili ne i tako mi pricamo..Birka je cijelo vrijeme bila vani,malo odaljena od nas bas nekako oko tog grozdja ali sa nase strane ograde.
Komsinica kako je pricala,stala je u sred price i kaze nama *eno vama izgleda foric utece u garazu* hahaha srce moje.Mi onako oboje ko iz topa odgovaramo,ne ne to je nasa macka.
Birka zvana Ruznec,najposebniji gremlincic kojeg sam imala.Trenutno spava izmedju mojih nogu iza laptopa,jer sam je najmanje deset puta smaknula ispred sebe da ne tipka dok tipkam ja.
Najdraze od svega mi je kad se probudim u sred noci,ona spava na meni,do mene je onaj dugacki jastuk sto mi treba za stomak i noge,i poslije njega CoVek i on ako pruzi ruku prema nama zagrlimo Birku oboje i meni to bude raspadanje od slatkoce.
Jutros prije neg sto je krenuo na posao,stojimo na hodniku i onda skoci njemu na noge,jer se htjela igrati sa spagicama na jakni,on se dere,psuje,ganja je u wc da joj pokaze kao ko je gazda i da to ne radi..
Ja stojim,zarim od podbuhlosti,nisam jos ni budna kako treba,mislim se u sebi *just another morning* i molim Boga da prestane sa galamom i agresivom.
Neki dan mi je i mati bila,a sad se kontam kako cu i ja uskoro kuci,samo da rjesim ovo nalaza sto mi je ostalo.Trenutno cekam da me nazovu i kazu mi kad imam termin kod hematologa da izvadim jos neka 4 nalaza sto moram,ostalih 5 sam vec odradila i onda s tim svim nalazima idem kod njega na misljenje,poslije toga kod ginekologa da pregleda sve to skupa..
Zamisli prvo su mi nalazi bili uzasni,transfuzija bla bla bla i sad zadnji zeljeza imam previse cak 10 preko granice normale..Divlja mi krv ko sto sam i ja uvijek divljala.
Tako da cu dok odradim te stvari ici malo kuci odmoriti,imam fore jos oko mjesec dana i voljela bih iskoristiti to,jer poslije Boga pitaj kad cu moci ici.
Za jedno dvije sedmice i manje ulazim u deveti mjesec,i torbu sa stvarima vec sad moram pripremiti,sve mi je tu samo je nisam spakovala,i moram priznati da uzbudjenje raste kako vrijeme prolazi.
Oduljilo se ovo zadnje i nekako imam osjecaj da sam predugo trudna,a to valjda od ove sve tezine i napuhanosti.Bas sinoc sam se vagala i imam 62 kile,sto znaci da sam dobila nesto vise od 10 kila i to je valjda sasvim normalno.
Sad eto imam jos te finalne stvari,cekam da CoVek uzme godisnji,govorio je da hoce iako sumnjam jer uvijek on tako pa nikad nista ne odradi,realno.
Ali ok,we shall see.
Da moj Ritkec bude kako je najbolje ako Bog da. Amin
Sad cu sebi ici traziti da sta pojedem jos malo se izlezavati,pogledati sta i laganini ostatak dana,danas mi je bas dan za odmaranja.

peace out
shigmignig

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

Komentariši