#11

𝙹𝚎𝚍𝚊𝚗 𝚒 𝚓𝚎𝚍𝚊𝚗 𝚗𝚒𝚜𝚞 𝚍𝚟𝚊
𝚅𝚎𝚌 ①①
Evo samo neko random javljanje iz suncanog dvorista dok sam sa Birkom vani.
Danas mi mama dolazi i jedva cekam da dodje,glupo je za reci,ali zivot je laksi kad je ona tu.Mislim i logicno da je laksi,ali sad konkretno mislim na obavljanje svega sto trebam obaviti.
*ovo je bilo prije tacno 13 dana i naravno nikad nisam ni zavrsila post*
Sad me evo leskarim i rostiljam se sa kuka na kuk i skoro da sam se i ucrvala koliko lezim,ali moram.
Sada brojim sitno i usla sam u zadnju sedmicu trudnoce tako da ocekujem svaki dan da krene.Iskreno,ne znam sta da ocekujem ali ocekujem,svaki oblik bola ili pritiska pomislim da pocinje i fala Bogu smiri se brzo tako da mogu reci da me jos nista nije bas mucilo i opet kazem fala dragom Bogu za to.

Sve sam spremila torbe za bolnicu i uputnice spremne cekaju,jos sutra idem pokupiti test na koronu sto sam morala raditi i u cetvrtak imam zadnju kontrolu pa se nadam da ce to biti to za koji dan.
Malo je reci da ne znam kako se osjecam ili sta da ocekujem jer fakat ne znam i dzaba ti pricaju ovako ili onako dok ne dozivis ne znas.

Peace out
Shigmignig

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

Komentariši