#24

#parenthood

Evo mamite,mamasite..
Osjecam se jace,a slabije ko nikad.
Koliko zena moze biti jaka kad mora to je nevjerovatno.Da mi je ko prije pricao da cu spavati svega tri ili manje sati dnevno,da cu nosati skoro pet kila vise od pola sata bez prestanka,da cu u sred noci biti u stanju smirenosti I pjevusiti izmisljene melodije,da cu jednom dnevno jesti I piti tri antibiotika na svako par sati,da cu sedmicu provesti na cetiri brufena I difen za navece I da cu opet pored toga stizati odrzavati vatru,izvoditi macku,kuhati rucak I pospremati kucu…rekla bih mu da je lud I da ne prica nebuloze.
Evo me sad sve to radim,od umora mi tijelo drhti ko na bobi kad popusti.Glava mi se raspada od bolova,uho,vilica pa skoro cijela desna strana lica mi gine jer sam izvadila zub pod upalom.Jos sam se taj dan bas spremila za zubara.Prvo me taj isti zub,sestica,bolio u trudnoci I nisam ga rjesila I sad skoro kako sam rodila i oporavila se od rezanja poceo me boliti zub.Moj najveci strah i mora su zubobolja I zubari I kad idem zubaru obavezno popijem ili bosaurin ili leksaurin ili ista slicno da se ne sramotim po bolnici,tako sam I ovaj put.Izvadila sam ja njega,taj dan odmarala dok je anestezija djelovala I kasnije kad su bolovi poceli…
Poslije sam samo kljukala tablete da me ne boli,morala sam.Kazu samo dva brufena dnevno,ma koje..cetiri.Difen za noc jer djeluje duze vremenski.
I needed that.
Jedva sam prekrhljala tu sedmicu,toliko da sam jedva pusila sto je krajnja granica izdrzljovosti.
Jos na to sve I dalje krvarim,sad evo vise od 50 dana.Iskreno,ne znam da li treba da se zabrinem jer ionako mi je zeljezo bilo katastrofa pa sam morala svasta jesti I piti da ga popravim I sad ovo stanje kako predugo traje,tacno se potajno u sebi bojim da mi je organizam na rezervi koju ignorisem.
Jedna od onih situacija “znam ja svoje auto moze ono ici ovako jos bar 100 kilometara”…
Da li se zavaravam vidjet cemo…
Sto se tice zivota opcenito,same old shit.
Svaki dan se posvadjamo minimalno jednom pa se opet izmirimo na kraju I tako svaki dan.Neki razlog se uvijek nadje,jednom je to Birka,pa vatra,pa makaze,pa nesto deseto.Ako nije moja sadasnjost onda je buducnost ili proslost,ako nije ni to onda su moji roditelji ili prijatelji,ako nije to onda je moja narav ili ego I tako..Nesto mora biti.
Neki dana otupim na uvrede I ne diraju me ruzne rijeci,a nekih me to pogodi pa placem I krivim se,kako kad.Uglavnom izdrzim jer moram,jer sam se sama dovela tu gdje jesam.
Zao mi je samo ovog mog sina koji je sad ni kriv ni duzan prisiljen da bude dio nasih zivota.
Bude mi krivo kad kroz pricu ispadne da sam ja ta koja je forsirala trudnocu,a znam da sam odbijala svrsavanje u mene,ali naravno nije me se slusalo I naravno da ce na kraju ispasti ovako kako je ispalo.
Sad jedino znam da je moj zivot usmjeren samo prema ovom malom bicu I da ne znam ti sta da bude da ce ga njegova mama uvijek braniti I stititi I voljeti do kraja zivota.Sad znam da moje postojanje ima svrhu da uljepsa I olaksa njegovo postojanje.
Sutra idem kod mame,sutra idem u svoj rodni kraj u kojem nisam bila nekoliko mjeseci i pravo da kazem fali mi.Koliko god gadno mjesto bilo,usrano I sugavo opet mi fali ta sugavost I ta govna.
Sutra moj AJ i ja idemo kod majke I dide na konak.Posto se moja Peg udaje,a ja cu biti kuma,idem da kumujem I s njom to dozivim kao sto je Ona sa mnom.
Sad smo se cule kaze mi tuzna jer joj tata ne moze biti prisutan.Sa obzirom kakva je situacija s koronom nece to biti ni puno ljudi,ali on je bolestan vec duze vremena I stvarno ne bi bilo pametno da izlazi iz kuce.Tako da cu ja sutra njega nazvati kad krene vjencanje kako bi bio prisutan bar na taj nacin kad vec ne moze licno.
Samo se nadam iskreno da nece CoVek promjeniti misljenje I reci mi da ne mozemo nociti jer tad bi me bas rastuzio.Nadam se da nece.
Isto tako u subotu sam se narucila kod frizerke na sisanje I farbanje,vec sam odlucila,farbam se u plavo i sisam na paz.Plavo po ne znam ni ja koji put,ali to mi je odlicna podloga za svaku boju poslije.Znam ja sebe,poslije ce to biti opet nesto kricavo sad jos nisam odlucila koju boju,al znam da neku hocu.
Nocas trebam spremiti stvari da sutra ne moram srljati jer ce moji doci ranije po nas.
Sad cekam da CoVek dodje sa posla,AJ spava,a ja tipkam.
Mogla sam odmah spremiti te stvari…

Peace out
Shigmignig

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

1 komentar

Komentariši