#25

ON:Hej izvini mogu li te nesto pitati
ONA:Hmm ok
ON:Jel se mi znamo
ONA:Mislim da ne
ON:Nismo se nikad upoznali?
ONA:Nope
(pruza ruku,pravi blagi naklon)
ON:Ja sam Che
ONA:Drago mi je ja sam Le
(Pruzam mu ruku,on je blago cmoknu)
ON:Takodjer
(stavlja ruku na srce)
Stojimo jedno na spram drugog,trnci mi oduzimaju tijelo,krenem prema vratima
Pokaza rukom na vrata oponasajuci vratara i otvori ih
ON:My lady
ONA:Thank you very much sir
ON:Your welcome i drugi put
(na moj blagi osmijeh uputi mi slatki pogled)

(kako prilazim radnji u kojoj radi,vidjevsi me,kao da potrca prema vratima,otvara ih)
ON:Oo my lady welcome
ONA:Nisi morao,ali hvala ti
(razgledam po izlogu,dosla sam sa namjerom da obavim kupnju)
ON:Jel se fkt ne znamo
(stoji tik uz mene nabijajuci slatku nervozu)
ONA:Pa upoznali smo se,sad se znamo
ON:Ahh sad..imam osjecaj da te znam znam
ONA:Ahh imas osjecaj
ON:Imam
ONA:Kakav osjecaj?Kako mislis znas znas?
ON:Da te pravo znam,da ti znam miris,okus
(Osjecam blizinu njegovog tijela,miris njegovog parfema)
ONA:Okus??
ON:Da okus
ONA:A nisi me ni probao
(pravim izraz lica kao nisam zainteresirana,a ustvari vec i vise nego sto sam prvobitno planirala)
ON:Jesam
ONA:Pff ma daj kakve su to price
(malo se izmaknem,pokusavam iskulirati)
ONA:Cudni su ti uleti
ON:But you like it though..priznaj
ONA:I kinda do..priznajem
Stojimo jedno od drugog par centimetara razmaka,mirise mi kosu
Gledam u izlog,sabiram svoje rasute misli i pokusavam reci sta trebam uzeti
ON:Jesi li skontala da te gledam
(unosi mi se u facu)
ON:Odavno
ON:I ti mene,priznaj
(sad vec ova igra poprima drugi oblik,ona postaje nesto vise,nesto zanimljivije)
ONA:Malo da,priznajem
ON:Odavno?
ONA:Koliko to odavno?
(pitam se da li duze od mene,je li to mozda razlog mojih snova)
ON:Uh ima vec
ONA:Hah ozbiljno
(zadovoljstvo iskoci iz mene neplanski,nekontrolisano se osmjehnu ljepse neg sto sam htjela)
ON:Da ozbiljno
ON:Dodjes ti piti kafu cesto sa curama
(pogledom i glavom pokaza na kafic u blizini)
ONA:Dodjem
ON:Pa da skonto sam ja tebe davno
ONA:Ma skonto si ti..
ON:Jesam
(pripije me uz sebe,koljena mi klecaju,gubim se)
ON:Mogu li ti priznati nesto
ONA:Ok
(tacno me blagi strah obuze)
ON:Ja sam drko na tebe
ONA:Molim??
(sok na mom licu,nisam zgrozena,bas na protiv,na cudan nacin polaskana)
ON:Jesam ozbiljno
(izgovori on dicno)
ON:Jednom kad si ti bila u nekoj plavoj haljinici,imala svezan rep,halkice,bilo ljeto,bas bilo prevruce
(gledam i ne vjerujem sta govori)
ON:Preznojavala se i vazda brisala noge
(opet me pogledom uputi ka terasi kafica)
ON:Ja sjedio blizu vas,posmatrao kako nesto zanimljivo pricas i diras se
ONA:Nisam se dirala,bilo mi je uzasno vruce
ON:Mmm,ja sam tebe gledo i zamisljo kako bi te jebo
(u trenutku dok je to izgovorio,moje oci se otvorise i sirom otvorenog pogleda morala sam ga prekinuti,ne nastavljaj molim te)
ONA:Hahah,molim?
ON:Da
(ponosno izgovori i namjesti vec dignut kurac u trenerci)
ONA:De nemoj mi to pricati
(hocu da prestane,neugodno mi je)
ON:Sto napalit ces se?
ONA:Ne,nego mi je neugodno
ON:Eh jes
ONA:Pa jes
(postavi se ispred mene,posmatrajuci me sa prevelike blizine)
ON:Ma daaj kao ti si sad sramna mirna djevica marija
ONA:Nisam marija al nisam ni cula nikad da mi neko kaze “bacio sam drkicu dok sam mislio na tebe“
ON:Al drago ti je priznaj
ONA:Necu
(afirmacija samo sto se nije jos oslikala na mom celu)
ON:Ne moras
ON:Al moras nesto priznati
ONA:Sta?
ON:Da si i ti gledala mene,ako ne i bacila drkicu kasnije
(jesam,jesam i jesam)
ONA:Hahaha kako da ne
ON:Heej kontam ja to
ONA:Sta kontas?
ON:To kako me gledas
ONA:Kako te gledam?
ON:Kao da bi me pojela
(i sad ga gledam tako,srkastim ocima,zeljnim usnama,mokrim mislima)
ON:E tako
(dirnu mi oci sa dva prsta i spusta ih niz obraze)
ON:Pozudno
(sklanjam pogled,skrivam ga i smijem se grizem usnu)
ON:Eto!!
ONA:Sta?
(gotovo je,vec vidim)
ON:Pojede se zelis me probati
ONA:Iskreno?
ON:Iskreno
ONA:Zelim!
ONA:I iskreno
ON:De
(ugrizao se za jezik i napravio toliko privlacan izraz lica da sam ostala frapirana..vec je znao odgovor na sva svoja pitanja)
ONA:Jesam te zamisljala
ON:Haha told you
ONA:Al zato sto sam te sanjala
ON:Aaa jos i sanjala
(bi mu to drago cuti,omota se oko mene sav ljubljiv)
ONA:Da,wtf,ne znam fkt..?!
ON:Ahaa sad te moram probati
(pocinje mi ljubiti lice,poce da mi mazi vrat,zagrli me objema rukama)
ON:Probaj i ti mene
ON:Mmmm..
ON:Jesi li ovo zamisljala?
ONA:Nisam
ON:Ja jesam

lalamu
Ne volim oskudno.Ni odijevanje,ni vokabular,ni emocije.Sipaj,nek preliva.

1 komentar

Komentariši